29.12.11

     Τι ωραία που είναι να μη δουλεύει κανείς!Απολαμβάνω το κάθε λεπτό,έχω καταργήσει κάθε υποψία προγράμματος και περιφέρομαι με ή χωρίς σκοπό εντός ή εκτός σπιτιού.Ζάχαρη........
Προχθές έκανα στον εαυτό μου ένα δώρο.Κάλλιο αργά παρά ποτέ.




Σταθερός(χωρίς zoom) και φωτεινός.Για όσες δεν ξέρουν τι σημαίνει αυτό εξηγώ.Είναι κατάλληλος για πορτραίτα και για λήψεις με χαμηλές φωτιστικές συνθήκες(αντίο flash).Νομίζω ότι είναι μία πολύ καλή λύση(και από οικονομικής άποψης αν σκεφτεί κανείς ότι οι περισσότεροι φακοί είναι ακριβοί)για καθαρές και φωτεινές φωτογραφίες για scrapbooking.Οπότε λιγότερη δουλειά και στο photoshop ή σε όποιο πρόγραμμα χρησιμοποιεί η καθεμιά.
     Και πριν κλείσω για σήμερα(να φανταστεί κανείς ότι είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να είμαι σύντομη στις αναρτήσεις)θέλω να ποστάρω κάτι που έφτιαξα κατά παραγγελία της αγαπημένης μου μαμάς ως δώρο για μια φίλη της.





Είναι ολοσδιόλου handmade μέσα κι έξω και νομίζω ότι έγινε ομορφούτσικο.
Σας φιλώ.ΧΟΧΟ





 

2 comments:

  1. Καλές ληψεις!!!Ειναι καταπληκτικος φακος!Παιζει να μεινει μονιμα κουμπωμενος πανω στην καμερα σου!;)
    Εχω και γω εναν για την Nikon μου!
    Το αλμπουμακι φαινεται πανεμορφο,αλλα θελω να δω και το εσωτερικο του...!

    ReplyDelete
  2. Νομίζω ότι ο φακός όντως θα μείνει για πάντα εκεί.:)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

friends

Search This Blog