4.1.12

Η συμμορία των δώδεκα

Χτες αργά και αφού έχω εξαντλήσει όλα τα περιθώρια κακής διάθεσης,αποφάσισα 1ον να σταματήσω να τρώω σαν τη γουρούνα και 2ον να get creative μπας και μου φτιάξει η διάθεση.Η αλήθεια είναι ότι το κόψε-ράψε κόλλα και ξεκόλλα μου έκανε καλό.Και κατά τις δύο η ώρα βραδυνή έκανα κι ένα μπάνιο και πήγα και ξεράθηκα.
Λοιπόν.Έχουμε και λέμε.Μία σύνθεση με 12 στοιχεία.Χμμμμ.Μου άρεσε ο περιορισμός και ιδού το αποτέλεσμα:

  



                                   Και μερικά close ups:











Υλικά:
  1. Χαρτόνι χοντρό
  2. Λευκή ακρυλική μπογιά
  3. Κουμπάκια (αγνώστου κατασκευαστή)
  4. Δαντέλες (της μαμάς μου)
  5. Xαρτί με σχέδια basic grey out of print
  6. Χαρτί με σχέδια crate paper random
  7. Journaling
  8. Crate paper chip board accent restoration
  9. Pink paislee nuntucket ephemera
  10. Doilies(από το super market)
  11. Studio calico  σφραγίδα(πιάνεται;)
  12. Φωτογραφία

Αυτά για σήμερα.Σας χαιρετώ,σας φιλώ.ΧΟΧΟ(υπόκλιση-αυλαία)

15 comments:

  1. Φανταστική σύνθεση, με εντυπωσίασε το θέμα και ο τίτλος που έβαλες, σε συνδυασμό με το στήσιμο!! Δεν ξέρω αν το έχω ξαναπεί, αλλά το στυλ σου μου αρεσει πάρα παρα πολύ! Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή!

    ReplyDelete
  2. Καλησπέρα και καλή χρονιά Έλενα! Λοιπόν κι εγώ στα ίδια είμαι! Αφού ήμουν τόσο χάλια γιατί η μαμά μου, που είναι στο εξωτερικό και μπαίνει στο νοσοκομείο κι εγώ μακριά, να σκέπτομαι χίλια δυο. Έβαλα μπρος μια σύνθεση που θα πρέπει να είναι έτοιμη για το Get Creative, γιατί σκεπτόμουν μήπως χρειαστεί να φύγω κι έτσι πήρα λίγο μπρος ψυχολογικά! Άρχισα κι εγώ λίγο να προσέχω τι και πόσο τρώω! Ανέβηκα στην ζυγαριά κι έδειξε κάτι που είχα καιρό να πάω. Τρομάζω να ξανανέβω …
    Κάνει καλό λοιπόν να ασχολούμαστε με τα χαρτάκια και τις κόλλες μας, πολύ καλό αγχολυτικό! Μπράβο και σε σένα κι ευχαριστούμε που παίζεις μαζί μας! Μου αρέσει που χρησιμοποίησες αυτό το χαρτόνι και το χρωμάτισες! Καλή επιτυχία!!!

    ReplyDelete
  3. Χάρηκα πολύ που βρήκα το blog σου. Λατρεύω τις συνθέσεις σου!

    ReplyDelete
  4. Έλενα καλή χρονιά και καλώς σε βρήκα!Η σύνθεση σου είναι τέλεια!Είχα δει και την σύνθεση σου στην πρόκληση της Λένας και τρελάθηκα!Αλλά δεν μπορούσα να βρω το blog σου.Μου αρέσει πολύ το στυλ σου!Καλή επιτυχία!!

    ReplyDelete
  5. Καλώς σε βρήκα και Καλή Χρονιά και από εμένα Έλενα!!! Τέλειες οι συνθέσεις σου!! Καλή επιτυχία!

    ReplyDelete
  6. Χαίρομαι που "got creative", χαχα! Κι εμένα μου αρέσει πολύ το στυλ σου και η σύνθεση αυτή είναι πολύ ιδιαίτερη!!!! Να βλεπουμε συχνότερα συνθέσεις σου! Ευχαριστούμε που παίζεις μαζί μας!!!! Εύχομαι η καλή διάθεση να συνεχιστεί για πολύ!!! Φιλια!

    ReplyDelete
  7. Έλενα, υπέροχη και αυτή η σύνθεση! Χαίρομαι που άκουσες την παρότρυνσή μου ;-)
    Καλή επιτυχία!

    ReplyDelete
  8. Κορίτσια,σας ευχαριστώ τα μάλα.Χαίρομαι αν σας διασκέδασα και θέλω να σας πω ακόμη μία φορά ότι τα σχόλια σας με χαροποιούν ιδιαιτέρως.
    Έφη,περαστικά στη μαμάκα σου.

    ReplyDelete
  9. Τί να πρωτοπώ; Το θέμα; Τα χρώματα; Το στήσιμο; Το στυλ; ΟΛΑ με ενθουσιάζουν!!!! Μπράβο, μπράβο και πάλι μπράβο!!!!

    ReplyDelete
  10. Καλησπέρα! Χρόνια πολλά και καλή χρονιά! Καλώς σε βρήκα και εγώ! Η σύνθεση είναι πραγματικά υπέροχη! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για την συμμετοχή σου στο get creative!

    ReplyDelete
  11. Elena , if only I could stop eating too ! Love your fabulous layout, you have a very original style which i adore. Thank you for joining us at Get Creative and good luck.

    Marie

    ReplyDelete
  12. WOWza love your layout, love your style of course I go weak at the sight of paint splatters what's a girl to do???
    thanks so much for playing with us
    hugz
    irini

    ReplyDelete
  13. Ενα κολλημα(καλο) το εχω με τα χαρτονια(απο χαρτοκουτα) σε συνδυασμο με το ασπρο χρωμα!Πολύ μου αρεσει αυτη η συνθεση!Και γενικοτερα το στυλακι που εχεις στις συνθεσεις...!
    Καλη επιτυχια!;)

    ReplyDelete
  14. Lovely layout! Great pictures you made, thanks for playing along. Channa

    ReplyDelete
  15. Καλησπέρα! Πολύ χαίρομαι που μέσω της συμμετοχής σου στο get creative βρήκα το blog σου, φτιάχνεις ποοολύ όμορφες συνθέσεις!!! εκτός απο τον τίτλο στη συγκεκριμένη εντυπωσιάστηκα απο τη βάση σου το χαρτόνι δηλαδή Καλη σου επιτυχία!!!

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

friends

Search This Blog