29.3.12

Κομμώσεις Φρόσω

Το όνομα της αδερφής μου είναι Φρόσω και ουδεμία σχέση είχε με την κομμωτική.Μέχρι που γέννησε τον μικρό.

Από τότε που τα μαλλάκια του άρχισαν να μακραίνουν αρκετά ώστε να μπορεί κανείς να πει ότι το μωρό έχει κάποιο συγκεκριμένο κούρεμα ή έστω χτένισμα,κάνει πειραματα με το κεφάλι του.Η πρώτες προσπάθειες απέβησαν άκαρπες ή και καταστροφικές θα μπορούσε να πει κάποιος κακοήθης(όχι εγώ).Βόμβες από το harvard να τις πω.......;Βόμβες από τον πόλεμο του σαράντα να τις πω.....;(μάλλον αυτό το τελευταίο ταιριάζει καλύτερα).

Ώσπου μια μέρα το πέτυχε!

Στο τηλέφωνο μου ανακοίνωσε περιχαρής ότι πέτυχε το κούρεμα των Βeatles ή των αδερφών Gallagher(βλέπε oasis).Nα πω τη αλήθεια,μου άρεσε πάρα πολύ και αισίως τα πειράματα σταμάτησαν.Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.

Αν λοιπόν κάποια από σας ενδιαφέρεται για κουρέματα διασημοτήτων,μπορεί να απευθυνθεί σ'εμένα και εγώ με τη σειρά μου θα σας φέρω σε επαφή με την καλλιτέχνιδα.Τιμές προσιτές! 

Το παρακάτω layout το έφτιαξα χθές το βράδυ,μ' αυτή τη φωτογραφία που τράβηξα πριν μερικές εβδομάδες στη τελευταία μου επίσκεψη στη γενέτειρα μου.Για το creative scrappers,με βάση το σχέδιο #201 και έμπνευση από τα layouts της marcy penner.



My sister has been experimenting on her son's hair,since the day it got long enough to be cut.After a few disastrous hairdressing efforts,she finally got it!The Beatles or the  gallagher brothers (oasis) were there!


I did this layout last night for creative scrappers sketch #201.Inspiration:marcy penner


Credits:
florabella photo templates

Πολλά φιλία.Ματς
χοχο 

16 comments:

  1. Το μαλλί ίδιο με του noel! χιχι! Κουκλάκι φτου φτου! Η συνθεση είναι φανταστική, όπως πάντα...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι,ίδιος ο noel!Ευχαριστώ ,Βιβίκα.

      Delete
  2. Καλημέρα Ελενάκι! τί κούκλος που είναι ο ανηψιός σου!!!!! και το κούρεμα του πάει τέλεια! Συνδίασες μοναδικά τα χρώματα της φωτογραφίας (ακομα και της πιπίλας :)) με τα διακοσμητικά σου. Καλη σου επιτυχία, άλλη μια φανταστική σου σύνθεση!!

    ReplyDelete
  3. Μαρία,πάει το κούρεμα.
    Μόλις (προ πέντε λεπτών)έμαθα οτί τον κούρεψε ξανά η μάνα ψαλιδοχέρης.

    ReplyDelete
  4. Μια ακόμα τέλεια σελίδα από τα μαγικά χεράκια σου!
    Καθόλου δεν σου έμοιασε η αδερφούλα; :-p Xαχαχαχα
    Το μοντέλο είναι ΚΟΥΚΛΟΣ! Να τον χαίρεστε!

    ReplyDelete
  5. Κουκλος ο ανηψιος!!!!!!!!!!!!το κουρεμα τελειο....η συνθεση σου ...υπεροχη!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Αν και έχω ένα παιδικό τραύμα με το κόψιμο των μαλλιών (η μάνα μου με είχε πάντα κουρεμένη σαν αγοράκι μέχρι που πήγα γυμνάσιο και από το γυμνάσιο μέχρι το Πανεπιστήμιο το μήκος έως καρέ - για να κάνω λέει πολλά μαλλιά, έλεος), θα έλεγα ότι το έχει η αδερφή σου τελικά με την κομμωτική!!! Και η απόδειξη είναι ότι σε ενέπνευσε να κάνεις μια τοσο όμορφη σελίδα!
    Το στυλάκι της MP είναι μοναδικό - μου αρέσει παρα πολύ ο τρόπος που το εξελίσσεις!! Εγώ δηλώνω αδυναμία! Μπράβο, Έλενα!!!!!

    ReplyDelete
  7. Καλά έχω πάθει πλάκα!Τι κούκλος είναι αυτός?????
    Έλενα είναι πανέμορφος!!!Και η σύνθεση απίθανη!Για μία ακόμη φορά ταίριαξες τέλεια τα χρώματα!

    ReplyDelete
  8. Τι κουκλί είναι αυτό;εμένα αυτό το κούρεμα μου φαίνεται τέλειο!!!!τώρα το καινούριο ποιας διασημότητας είναι;
    η σύνθεσή σου τέλεια όπως πάντα!!!!φιλιά!!!!

    ReplyDelete
  9. Beautifull! Love the white space and calm colors.

    ReplyDelete
  10. χαχαχα φοβερός τίτλος όπως και ο ανηψιός ΘΕΟΣ!!!η σύνθεση σου είναι καταπληκτική μου αρέσει πολύ ο τρόπος που έγραψες τον τίτλο οι λεπτομέρειες με τις καρδούλες ,το πουλάκι και τα γαζιά!!!αχ έχω και εγώ μια ραπτομηχανούλα αλλά δεν έχω καταλάβει ακόμα πως δουλεύει...χαζή ε?
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  11. τελεια.... ο τιτλός ταιριάζει απιστευτα!!! :)

    ReplyDelete
  12. Aww! He is so cute! Love his haircut :-) Beautiful layout! I love the color scheme.

    ReplyDelete
  13. τέλεια είναι! και ο μικρός κούκλος!!!!
    τι μάτια!!! ποιος προσέχει τα μαλλάκια που είναι όμως και αυτά υπέροχα!
    Ας την να κάνει τα πειράματα τώρα που την αφήνει ο μικρός! Μετά θα τον κυνηγάει!

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

friends

Search This Blog