18.4.12

Skissedilla sketch challenge

Μετά από σοβαρή συζήτηση και ενδελεχή έρευνα χθες το μεσημέρι με τις μπλογκοφιλενάδες,καταλήξαμε ότι υπάρχει μεταξύ άλλων μία πρόκληση στην οποία θα πάρουμε μέρος.Είναι ωραία να νιώθεις ότι κάνεις κάτι με παρέα,ακόμα κι αν σε χωρίζουν πολλά χιλιόμετρα.

Οπότε, η πρόκληση είναι εδώ για όποια ενδιαφέρεται.Στο blog Skissedilla υπάρχει και το sketch #159(πολύ μου άρεσε)και η συμμετοχή μου είναι η παρακάτω:


Φωτογράφησα μερικά reader's digest, προίκα από τη μανούλα μου.


Το διάβασμα είναι μια από τις μεγάλες μου αγάπες και με συντροφεύει από πολύ μικρή ηλικία.Έκτοτε δεν πάω πουθενά χωρίς βιβλίο,ακόμα κι όταν ξέρω ότι δε θα έχω χρόνο να το ανοίξω.

Και πριν κλείσω θέλω να σας δείξω ένα πολύ χρήσιμο βιντεάκι για τα splatters παντός τύπου.Eίναι της  Rahel,αγαπημένης μου scrapper και μόνιμης πηγής έμπνευσης.

Αυτά για σήμερα.Σας φιλώ.Ματς.





Reading is my big love.I was inspired by this unique sketch(see link above) on Skissedilla challenge blog and decided to make a layout about reading and books.

Before I leave you, I want to show you a video by Rahel,my favourite scrapper about how to make splatters in several ways.

Enjoy!

15 comments:

  1. ούουα Έλενα!!!...τέλειο βγήκε!!!και εγώ τελειώνω το δικό μου οπότε αύριο θα το αναρτήσω...τρελαίνομαι και εγώ για τα Reader's Digest!!! φιλιά!!!

    ReplyDelete
  2. χα! Άλλη μία εξαιρετική σύνθεση που πάει βουρ για διάκριση πιστεύω... μπράβο!

    ReplyDelete
  3. PERFECT!!!!!!!!!!!!..............

    ReplyDelete
  4. Αχ, μπράβο σου, πολύ όμορφο το έκανες, και ο γραφικός σου χαρακτήρας, σ' το ξαναλέω, είναι πολύ όμορφος. Και είναι τέλειο, που η μαμά έχει Reader's Digest. Καλή επιτυχία στην πρόκληση, λοιπόν!
    Υ.Γ.: Για να καταλάβεις πόσο άσχετη είμαι με το αντικείμενο, διάβασα στην περιγραφή του βίντεο που γράφεις "σπλάτερ", και σκέφτηκα, τί δουλειά έχουν τα θρίλερ με το σκραπμπούκινγκ (υπάρχει ελληνικός όρος γι' αυτό;). Ό,τι νά 'ναι...
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  5. Ελενάκι συγχαρητήρια για την διάκρισή σου στην crate paper ημουν βέβαιη πως θα τα καταφερεις! Η σύνθεσή σου μου αρέσει παρα πολυ ειδικά οι λεπτομέρειες, ακόμα και το scrap χαρτί σου με τους κύκλους, όλα πολύ ωραία!! Και σχετικα με το βίντεο, ήσουν στο μυαλο μου, ποσο καιρο λεω να βρω πώς στο καλό να κάνω πιτσιλιές που τοσο μου αρεσει να βλεπω και ξέχναγα να το ψάξω, σε ευχαριστώ πολυ που το μοιράστηκες! Φιλιά πολλά και θα μιλήσουμε!

    ReplyDelete
  6. Άλλη μια υπεροχη σελίδααααα!!! Μπράβο!!!!!

    ReplyDelete
  7. What a beautiful page. I love the stitching,all lots of small little details and
    most of all , love the picture.
    Thank you for scrapping with us at Skissedilla.

    ReplyDelete
  8. Love your page with your nice details..

    ReplyDelete
  9. Υπέροχη!!!!!δεν έχω λόγια!!!!ευχαριστούμε για το βιντεάκι!!!!φιλιά!!!!

    ReplyDelete
  10. Πανεμορφη!!!!!!!!!!!!!!!!!!ιδιαιτερη σελιδα!!καλη επιτυχια!

    ReplyDelete
  11. <3 ελενα εισαι φαινόμενο....

    ReplyDelete
  12. Χμμμμ....μυρίζομαι και άλλη διάκριση.....
    (Αλήθεια απο CP δεν σου ζήτησαν την διεύθυνση για δωράκι?)

    ReplyDelete
  13. Σούπερ ουάου! Είναι τέλεια! Πάρα πολύ μου άρεσε!

    ReplyDelete
  14. Ελενάκι συγχαρητήρια για την διάκριση!!! η Μαρία καλά το μυρίστηκε χαχαχα Μπράβο σου!!!!!

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

friends

Search This Blog