17.5.12

Enjoy scrapping

Αν δε μας άρεσε να κόβουμε και να κολλάμε χαρτάκια,δε θα είμαστε εδώ.Σωστά;

Αλλά υπάρχει κάτι πιο μεγάλο από την αγάπη μας για το scrapbooking.Kι αυτό είναι η λίστα με τα ψώνια.Το αγαπημένο καλάθι που δεν αδειάζει.Το καλαθι που πάντα γεμάτο, περιμένει την επόμενη παραγγελία.Κι εδώ θα σας εξομολογηθώ ότι προσωπικά έχω δυο λίστες-καλάθια.Μια αληθινή και μια εικονική.Παρ'ολο που η εικονική είναι η αγαπημένη μου(καταλαβαίνετε γιατι.....!!!!!!),ποτέ δεν προδίδω την αληθινή.Και γι'αυτό της αφιερώνω και το παρακάτω layout που έφτιαξα για το enjoyscrapping


H προυπόθεση είναι να χρησιμοποιήσουμε τη φράση enjoyscrapping.
Oρίστε:


Χρησιμοποίησα χαρτάκια που υπήρχαν στο πακετάκι της ανταλλαγής με τις φιλεναδούλες.


We all enjoy scrapping,right?Well, there is one thing I confess I enjoy more than scrapping and I am pretty sure this applies to almost all of you.And this is shopping scrapbooking products.

That's why I love my cart.I take care of my cart.I always keep my cart full with real or virtual scrapbooking material.

This layout is dedicated to my cart and I made it for enjoyscrapping.gr challenge.


xoxo or ματς μουτς.

15 comments:

  1. Τέλειο!!!!Μπράβο!!Καλή επιτυχία!!

    ReplyDelete
  2. Άτιμα καλάθια και άτιμες wish list.....Καμιά φορά αναρωτιέμαι τι μου αρέσει πιο πολύ?Να scrappάρω ή να ψωνίζω για να scrappάρω?Αναπάντητο ερώτημα!Η σύνθεση σου μου αρέσει απίστευτα πολύ!!Το ράψιμο,τα χαρτιά όλα!!!Καλή επιτυχία!!

    ReplyDelete
  3. Έλενα πολυ ωράια σύνθεση!!
    Τελικά τα ψωνια για scrapping ειναι μέρος της απόλαυσης!!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου!

    ReplyDelete
  4. Δεν σε προλαβαίνω χαχαχα είμαι η μονη που έκανε ζουμ στη λίστα σου ? κ εγώ θέλω να ψωνίζω, ολα τα θέλω κ ας μην τα ξέρω χαχα ειναι άλλη μια πρωτότυπη σύνθεσή σου με μπόλικη δόση σκέψης - τελικά μου αρεσει πολυ να βλέπω δημιουργίες που ειναι αποτέλεσμα και έμπνευσης αλλα και εξυπνάδας ο συνδυασμός ειναι επιτυχία! Φιλιά πολλά και καλή αρχή στην ομάδα του get creative, δεν θυμάμαι αν σου ευχήθηκα αλλα άλλη μια φορά δεν κάνει τίποτα :)

    ReplyDelete
  5. Δεν παίζεσαι. Αγαπώ σύνθεση, αγαπώ θέμα. Και δυστυχώς για το μπάτζετ μου, σε καταλαβαίνω απολύτως.

    Α, και Μαρία, όχι, δεν είσαι η μόνη που έκανες ζουμ στην λίστα της Έλενας ;ο)

    ReplyDelete
  6. καθε μια και μοναδικη σύνθεση!!!

    ReplyDelete
  7. Αυτό το scrap-shopping μας έχει κάψει όλες!!! Συμφωνώ απολύτως, το πακέτο που φτάνει με το ταχυδρομείο γεμάτο καλούδια είναι εξίσου πωρωση όπως και η δημιουργία καθεαυτή!!

    ΥΓ. Μου αρέσει πολύ η κλωστή που φεύγει ανέμελα από παντού...

    ReplyDelete
  8. υπεροχο το θεμα σου οπως και η συνθεση....μεγαλο "καψιμο"αυτο το χομπυ.....εγω δεν ....ζουμαρα την λιστα...συκρατηθηκα χαχαχ!

    ReplyDelete
  9. Χα, χα ... αλλη μία φοβερή ιδέα! Μπράβο!!! Πολύ μου αρέσει ... και εγώ ήμουν 'σκατοπερίεργη' και ήθελα να δω τι είχες βάλει στο cart σου!!!

    ReplyDelete
  10. Μην ανοίξουμε συζήτηση για τις λίστες....Άστα να πάνε!!!!Τέλειο το lo!!!

    ReplyDelete
  11. xxaxaxaxa τέλειο! Έχει και τη shopping list, απίστευτο!

    ReplyDelete
  12. Hahahahaha...love love love this layout......my shopping cart is empty, dry, barren, the spiders have starting weaving their webs!!!!!!!!!!!....
    hugz
    irini

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

friends

Search This Blog