8.3.13

Time flies

Απίστευτο μου φαίνεται πως πέρασε ο καιρός και μπήκε κιόλας η άνοιξη!Όχι ότι το νιώσαμε,μια και είναι λιγάκι νωρίς ακόμα αλλά και μόνο η σκέψη ότι σε δυο εβδομάδες αλλάζει η ώρα(τρα λα λα),δεν κρατιέμαι.

Έχουμε και λέμε,λοιπόν:Έφτιαξα την παρακάτω σύνθεση για το Scrapbooking in Greece(από κει πληροφορήθηκα για την αλλαγή της εποχής...μην το σχολιάσετε....)Χρησιμοποίησα μια περσινή φωτογραφία γιατί με το μωρό είμαι δυσκίνητη προς το παρόν, ωστε να βγω για φωτογράφηση.Δοκίμασα για πρώτη φορά να βάλω μεγάλη φωτογραφία και μου άρεσε το αποτέλεσμα.
 
 I can't believe it's spring already.It's a bit early to celebrate warm days but in two weeks time we'll change our clocks into summer time.Woo hoooo!!!!

I made the following layout for Scrapbooking in Greece.I used photo taken last spring because it's difficult to go taking photos now that the baby is here.I tried using a big picture and i really liked it.



12 comments:

  1. beautiful layout, I love the big photo!!

    ReplyDelete
  2. gorgeous gorgeous gorgeous!!!!!!!!!!
    hugz
    irini

    ReplyDelete
  3. Amazing!!! I smell spring!!!!!!!!!!!!xx

    ReplyDelete
  4. πωπωπω....πρώτων, φοβερή φωτογραφία...δεύτερον, πολύ μου αρέσει η χρήση της μεγάλης φωτογραφίας...τρίτον, όλα τα γύρω γύρω σε απόλυτη αρμονία...είναι σαν να βρίσκομαι στον κήπο και να χαζεύω την αμυγδαλιά που ανθίζει...κοριτσάκι μου πολλά μπράβο! είναι φοβερή η σύνθεση σου! καλό σαββατοκύριακο να έχετε! πολλά φιλιά και ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου!

    ReplyDelete
  5. Έλενα μου, έφερες την άνοιξη στο μουντό γραφείο μου! Υπέροχη σύνθεση...σχεδόν νιώθω τα ζουζούνια να βομβίζουν στα ανθάκια! Τέλεια η μεγάλη φωτογραφία που δεσπόζει στην απίθανη σύνθεσή σου!
    Εύχομαι γρήγορα να βγείτε έξω με την μικρή μπουμπουκίτσα και να απολαύσετε τον όμορφο καιρό!
    Σε ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή! Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
  6. Εντάξει, χάζεψα τώρα.... απίστευτη!!!!!!!!! Αν ήρθε η άνοιξη λέει... Καταπληκτική φωτογραφία, καταπληκτική σύνθεση... πολύ χαίρομαι που κόβεις πάλι χαρτάκια!!!!! :D

    [οκ, θα το παραδεχτώ. Στο μικρό εικονίδιο του γνωστού μπλε βατραχακίου, η φωτογραφία μου φάνηκε σαν μέρος της Ελλάδας, σαν περίεργο χάρτη της Βοιωτίας... Βλέπω την φωτογραφία, βλέπω το όνομά σου, ξαναβλέπω την φωτογραφία και λέω "αποκλείεται, κάτι άλλο είναι". Έχω καθυστερήσει την επίσκεψη στον οφθαλμίατρο.]

    Ευχαριστούμε για την συμμετοχή!

    ReplyDelete
  7. Υπέροχη φωτο ειναι τρισδιάστατη από μόνη της ... αλλά η μαγεία είναι στο πως δενει με τα μπλιμπλίκια γυρω γυρω!!! :) :) :) Λατρεύω την δουλεια σου και χαίρομαι που κοβεις πάλι χαρτάκια [όπως λεει και η Νατάσα!] <3 <3 <3

    ReplyDelete
  8. Μα τι ωραία! Και τα χρώματα απίστευτα!

    ReplyDelete
  9. Απίθανη! Η φωτογραφία είναι ολοζώντανη ρε συ αφού μου φαίνεται πως μύρισε ο χώρος τώρα που την βλέπω τόσο ζωντανή είναι! Πολύ μου αρέσει έτσι που δεσπόζει η φωτό την όλη σύνθεση και τα διακοσμητικά διακριτικά την αφήνουν να μιλήσει και να μυρίσει χιχι. Καλή άνοιξη Ελενά μου ;) και σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας!

    ReplyDelete
  10. Απίστευτη,απίστευτη,απίστευτη!!

    ReplyDelete
  11. no comments, το στυλ σου ειναι υπεραπίστευτο!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

friends

Search This Blog