12.12.14

Make a wish

Οκ,σήμερα θα γράψω στα ελληνικά.Το έχω πολύ ανάγκη και είμαι σίγουρη ότι θα το ευχαριστηθώ ιδιαιτέρως.
Λοιπόν,καλές μου σκραποφιλενάδες,όπως κάθε μήνα έτσι και το Δεκέμβριο έχουμε στο srapaddictes μια νέα ,γιορτινή αλλά και όχι, πρόκληση για να ακονίσετε τα ψαλίδια σας.Make a wish δηλαδή κάντε μια ευχή και βάλτε τη στο χαρτί.Δεν είναι ανάγκη να είναι κάτι Χριστουγεννιάτικο,δεν υπάρχει καμιά τέτοια δεσμευση.Θα το δείτε αν πάτε μια βόλτα απο το blog.Εγώ ας πούμε εμπνεύστηκα από τις σκέψεις που κάνω για το μωρούλι μου κάθε φορά που το βλέπω χαρούμενο και τι εύχομαι για εκείνη.

Αυτό είναι το layout μου: 


Λίγο open book επιβάλλεται ,νομίζω..... ε?
Λοιπόν, η πρόκληση θα είναι ανοιχτή μέχρι το τέλος του μήνα.Σας χαιρετώ κι ευελπιστώ να επιστρτέψω μέσα στο σαββατοκύριακο με ακόμα μια ανάρτηση.Πολλά φιλιά σε όλες.

 

1 comment:

  1. Πανέμορφη σύνθεση και η ευχή γεμάτη νόημα!!!!Μας εμπνέεις συνεχεια!!!!

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

friends

Search This Blog